07 juni 2009

Äntligen lugn och skönt...

Igår när det var nationaldag firade jag det med att fara med med ett gäng ungdomar till Boda Borg i Karlskoga. Var där från tiotiden till fyra på eftermiddagen och det räckte för att ha både väldigt skoj, få träningsvärk och bli lite blåslagen...
Sedan när jag kom hem var det bara att kliva in i duschen och fräscha till sig lite och äta lite mat, för på kvällen vart det bio, Änglar och demoner (fortsättning på Da vinci-koden) med några kompisar. Lyckades hålla mig vaken under hela filmen så den var bra... :) När filmen var slut for vi till ett par utav mina kompisar och kollade på bilder från deras thailandsemster och gjorde fruktsallad med både vit choklad och Klings vaniljglass, mums. När jag väl kom hem så kan jag lugnt säga att jag somnade ovaggad...

Idag då, har jag tagit det ganska lugnt. Plockat undan lite kläder och grejer som legat framme och skräpat, sett på Indiana Jones, håller på att frosta av frysen (känns riktigt vuxet), dammsugit, ska våttorka golven så fort frysen är avfrostad och allt inplockat i den igen... Riktigt skönt med tanke på att vädret ute inte är så stabilt, ena sekunden ösregnar det och andra sekunden tittar solen fram...


Inga kommentarer: