28 mars 2010

Värst vad jag ser bra ut nu...

...genom fönstren. Måste ju visa mamma och pappa som ska komma ner hit i påsk att deras näst yngsta dotter också kan städa och ha rent i sin lägenhet. ;)

Vad händer annars då? Skrev en hemtenta i fredags som jag inte har koll på hur det gick alls. Skrev på allt iaf så nu är det bara hoppas att det gått vägen så man slipper göra om den. Jag har köpt hem lite påskliljor och har satt de på soffbordet (mitt första påskpynt för i år, mer kommer snart upp). Jag har fått ett nytt kyl/frysskåp sedan katalysatorn på det gamla tydligen var trasig så det stod och gick mer eller mindre hela tiden och när det stängde av sig så lät det som att det höll på att ramla i bitar. Då ser man en av fördelarna att bo i hyresrätt, man slipper betala sånt själv... :) Men jag vill bo i hus, längtar till den dagen då jag har en egen byggnad, trädgård som jag kan få rå om precis som jag vill...


Inga kommentarer: