04 augusti 2011

Cykelbrallor

Vet inte hur många gånger som jag har cyklat eller spinnat som jag fått vändans ont i baken av sadeln, ungefär lika många gånger har jag tänkt att man skulle nog ta o köpa sig ett par riktiga cykelbyxor med stoppning i baken. Såna som det ser ut som att man skitit på sig. Nu är ett par sådana införskaffade o testade. Känns lite skumt må jag säga att ha de på sig, det kändes som att man satt på en bred traktorsits de första kilometrarna, men d gjorde inte ett dugg ont i baken. Höll ett snittempo på 24km/h, helt godkänt tycker jag med tanke på att jag kört 45min kettlebells precis innan. Ett bra köp tycker jag som jag säkert kommer att vänja mig att ha på mig... :)

Nu ska jag fortsätta kolla på sommar med Ernst... BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: