23 november 2010

Jag klarade tentan!! :)

Blev glad idag när jag öppnade min skolmejl när jag var hemma en sväng. Var godkänd på alla 3 delar av tentan som jag gjorde för nästan 3 veckor sedan. Känns så skönt!! Allra helst att jag slipper plugga till omtenta, vilket jag inte har tid till om jag ska hinna med övrigt skolarbete, jobb samtidigt som det är övning inför första advent och julkonsert i kyrkan. Kommer bli långa dagar veckorna innan jul med både heltidsplugg och i princip heltidsjobb så de nätterna kommer jag att somna ovaggad. Får väl säga att jag avancerat lite nu när jag blir ansvarig för julkortssorteringen på Posten här i stan så att rätt saker far iväg med rätt bil och att skolungdomarna inte bara dricker varm choklad typ. ;) Blir spännande, men det kommer säkert gå bra har ju trots allt varit med några jular på Posten så jag kan ju rutinerna. Blev även medbjuden på Postens julfest, vilken jag ska gå på. Blir kanske inte så mycke julstämmning med tanke på att det blir indisk mat, men stället vi ska vara på är väldigt gott. Är så kul att de bjuder med mig också även fast jag inte är fast anställd där eller jobbar allt för mycke under terminerna.

Inga kommentarer: