30 april 2011

Valborg

Varför lär man sig aldrig att hur varmt, skönt det än är på dagen så blir det alltid kallt, blåsigt när det är dags för majbrasa. Innan brasan tänds alltså, för när den brinner som bäst blir det nästan för varmt. När jag skulle ta på mig jackan hemma och lägga ner telefonen i fickan tyckte jag att det var lite för mycket saker där. Tog upp det jag kände och där låg visst yngsta systersonens mössa. Träffade de i påskas när jag var hem till mamma och pappa. Blir till att skicka den till de så han slipper frysa om öronen. Litet snopet var det allt att den låg i min ficka.

Skönt att vara frisk nu iaf, men det känns att orken inte riktigt har kommit tillbaka riktigt än, men den kommer :)




BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

Catrin sa...

Ett paket kom till lille John idag och han tackar så mycket för att han har fått tillbaka sin varma sköna mössa!!! :-)