01 mars 2009

Lugn helg!!

Det har varit en riktigt lugn och stillsam helg nu. Har inte hänt speciellt mycke alls, men det är skönt å nån gång ibland. Var ute i solen en sväng igår och njöt utav den. :) Sedan blev det melodifestivalen hos ett par kompisar, riktigt dåligt startfält denna vecka...
Nu är det bara att se fram emot nästa vecka då jag ska köra en del lantbrevbärning, vilket jag inte har gjort på massvis med månader. Kan väl säga att det är lite mer nervöst än om jag skulle ha gått inne i stan, men det lär nog fixa sig iaf...
Nu ska jag ut och plocka lite blåbärsris som jag ska sätta i vatten och försöka få lite blommor på... Får se om det lyckas...

Hare bra allihop!

1 kommentar:

Mullvaden sa...

Jag var oxå ute och njöt av solen en liten stund igår, men lika lugnt som dig blir det nog inte. Besök hos farfar, hämtning av din lillasyster och städning stog att göra listan. Projektarbete idag och lite annat gjorde att söndagen försvann fort.