28 augusti 2009

Första skolveckan avklarad...

Har överlevt min första skolvecka. :) Har inte varit så kaotiskt som jag trodde att det kunde bli, men inte direkt nån mjukstart heller. Med andra ord en ganska bra startvecka. Var på skolan i måndags, tisdags, vilket var trevligt. Pirrade ganska mycket i magen från söndag kväll och hela vägen upp till skolan och halva dagen på skolan tills jag hade fått lite koll på saker och ting på mån. Verkar kunna bli bra det här tror jag. Har fått min första skrivuppgift och nästan gjort färdigt den delen som jag tänkte göra denna vecka, så nu tycker jag att jag kan ta helg... :)

På balkongen tänkte jag ju göra en samplantering utav lite olika höstblommor i min stora kruka, men när jag kom ner på stan hittade jag ingen snygg ljug utan fastnade jag för en stor bollkryss... blev nästan lite kär i den på en gång... :S Så den fick följa med hem istället och prydnadskålen fick gräslökens kruka istället... Vet att bollkryssen ser hängig ut, men nu är den vattnad...




Inga kommentarer: