02 september 2009

Morgondagen

I morgon ska jag gå på mitt andra återbesök hos tandläkaren efter min tennisomgång där jag fick blodad tand... hahaha...tänderna sitter där de ska tror jag och jag kan äta typ normalt. Läppen därimot ser visserligen fin om man bara kollar på den, men inne i den finns det en knöl (är ärrvävnad utav jacket som jag fick på insidan) som i vanliga fall när jag inte gör något speciellt med är helt ok. Men när jag ska spela flöjt eller råka komma med tänderna för rakt på den så gör det ont... :( Hoppas att han säger att det går över väldigt snart...
Ska även öva med ett par kompisar i morgon förmiddag till mötet på söndag då vi ska spela och sjunga. Ingen utav oss är väl inte allt för inspirerad att spela, men det ska väl gå den här gången också...

1 kommentar:

[room] by sofie sa...

Grattis, du är en vinnare!
Du har vunnit senaste nr av Residence!
Tack för att du deltog i tävlingen hos mig på bloggen [room] by sofie.

Maila din adress till; anna.leissner@lrfmedia.lrf.se
Ange: roombysofie -så kommer tidningen med posten!

Kram Sofie