10 september 2009

Ut och springa ikväll

Ikväll ska jag och en kompis ut och springa för andra gången tillsammans i år. :) Har länge försökt få med mig nån ut och springa, cykla spela tennis eller vad som helst, bara man blir svettig utav det och får bättre kondition så har jag nästan kunnat gå med på vad som helst... Ifall de jag umgås med inte varit gravida så har de problem med ett knä, varit alldeles för lata och kallar motion när man går runt en kort sväng i snigeltempo... Ska bli skojigt tycker jag faktiskt. Var ute i söndags och sprang en sväng med henne och båda ligger typ på samma flåsnivå, "flodhäst som älgar fram" ;)

Har även hittat ett skrivbord som jag kan tänka mig att ha nu när jag börjat plugga. Det är inget fullstort skrivbord, men jag tror det räcker åt mig och när man inte bor på så många kvm så får man anpassa möblerna efter det... Enkelt, men ändå snyggt. Tror att det är den höglansiga bordskivan som gör att jag gillar det.

                             Bild från jysk.se

2 kommentarer:

Catrin sa...

Nu börjar allvaret! Duger inte det gamla skrivbordet längre? Eller har du skapat något nytt av det? ;-)
Jag tror att det där skrivbordet som du har hittat på Jysk blir jättebra!

Kram, kram!

myrfot sa...

Det gamla skrivbordet som jag har är ju ett av barnskrivborden vi hade när vi var små och där får nästan inte datorn plats... Sedan så är det en massa hyllor ivägen. Visserligen så går de att ta bort, men då är det plugg i skivan som är fastlimmad... ;)Om du vill ha det så är det bara komma förbi och hämta det, det står i förrådet... :P