30 september 2009

Pyssel i stugan

Sitter nu vid mitt nya fina skrivbord och tar lite lunchrast från pluggandet, för det måste man ha när man pluggar tycker jag, även fast man pluggar på distans! Är inte riktigt färdigpysslat och fixat runtomkring skrivbordet än, men inte oöverkommligt mycket kvar, måste ju ha nåt roligt att pyssla med ibland när man måste ta lite paus i pluggandet... :) Tänkte måla tavellisterna svarta eller vita (har inte bestämt mig helt än, något förslag?), fixa några snygga lådor att ha i hyllan under skrivaren för smågrejer som inte ska ligga framme och eventuellet måla hyllan. Är lite emot att måla den eftersom det är massiv ek och är väldigt snygg tycker jag i sig själv, men vet inte om den passar riktigt bra än... Resten utav mina möbler i rummet är i björk. Sedan ska det komma någon blomma eller kvist i vaserna på tavellisterna.
Fick hem datorn min igår och den går som en klocka! :) Är så skönt att kunna kolla mejl och annat och skriva skolarbeten utan att behöva gå till nån kompis eller till biblioteket och boka tider.
Har även fått reda på lite delbetyg på min första tenta någonsin som jag gjorde i måndags och det vart G+!! :D Det var dessutom den delen som jag tyckte gick sämre...


2 kommentarer:

Inspirera Mera sa...

Vilken härlig turkos vägg du har. Jag har haft samma dilemma med tavellister i massiv ek. Jag målade mina vita för att jag inte ville att de skulle synas så mycket.

Kram Sandra

Catrin sa...

Grattis till G+:et! Skönt att datorn fungerar igen!