16 oktober 2009

Arbetshörnan

Har efter viss önskemål ;) rensat lite på och runt skrivbordet mitt och tagit några bilder på hur det ser ut i dagsläget. Lite mer prylar har kommit på plats sen senaste bilden... Vad får ni komma på själva ;). Något som är ganska coolt är att tavellisterna satte jag upp innan jag hade ett vattpass i mina ägor och idag när jag satte upp magnetlisten så tog jag fram mitt vattpass för att få den i våg. Passade även på att kolla tavellisterna och de var också exakt i våg, vadå ha bra ögonmått och bra på att mäta! Har även en liten hylla som jag ska skruva fast på den blå väggen under skrivbordet för att kunna stoppa undan datorn när jag har startat den och inte behöver ha den för tillfället, men det är ju hårdbetong där, så jag får försöka bjuda hit nån med slagborrmaskin...



Inga kommentarer: