22 oktober 2009

Vilken dag

Idag har verkligen varit en effektiv, trevlig dag. Tog lite sovmorgon till 8 i morse för jag hade räknat ut i gårkväll att jag inte skulle hinna eller tycka det var värt att börja plugga en sväng för att sedan ta mig iväg och jobba några timmar på förmiddagen, så det vart sovmorgon :) . Sedan blev det jobb som sagt, springa lite trappor, eller få se nu... 28stycken trapphus om man är petig... ;). Var mycket reklam idag, så då ville chefen att jag skulle komma ner och springa lite trappor så att han slapp... Efter det iaf så vart det att fara hem och fixa lunch, som blev champinjon och kantarell soppa och börja plugga. Har nästan gjort färdigt veckans uppgifter, bara nån liten detalj kvar att fixa, så det känns gôtt som de andra säger här nere (int ja int...)
Nu ska jag äta lite lätt för om typ en timma så ska jag och en kompis ut och springa en sväng och sen blir det körövning och lite annan övning inför en räddabarnen konsert som kommer att gå av stapeln på söndagkväll. Ifall jag hade fått välja låtar kan jag säga att jag inte skulle ha valt alla som är valda, men några är roliga/fina...
En fullspäckad dag, men ändå känns den rolig, lättsam!

Hoppas att ni också har haft en trevlig dag!




Inga kommentarer: