25 maj 2011

Bra planering gör att genomförandet går fort



Känns som så i detta fallet. Började som sagt med trallen igår och nu är det färdigt... Lite för fort känns det som. Men jag har ju planerat och mätt åtskilliga gånger för att det ska bli bra också. Det enda felet som blev var att jag i sista mätningen när jag skulle räkna ut hur många löpmeter jag skulle ha missade jag att räkna biten precis vid dörren. 1 ynka meter för lite virke vart det. Får ta och köpa det till helgen och skruva fast... Är nöjd med resultatet än så länge... Väntar bara att det ska sluta blåsa så förskräckligt så man kan sitta där ute och njuta snart...

Även fast det ägnats några timmar med trallen så har jag även hunnit plugga mycket till tentan i morgon. Har varit sköna pauser att gå ut och dra några skruvar...