29 maj 2011

Nära till skolan

Typ det enda som lockar mig (förutom att det är obligatorisk närvaro, men det lockar inte) till att fara till skolan i morgon är att jag för en gångs skull har nära till skolan. Bara 3 mil jämfört med 12 i vanliga fall. Är grymt sugen att cykla dit faktiskt... Vi har ett litet läger på Kinnekulle där vad jag har förstått det som ska kolla på växtligheten där typ. Visst det är väldigt fint där, men jag hade nog inte valt att fara dit med skolan. Med några fina vänner en solig vårdag hade verkligen inte vart fel där. Slipper sova på vandringshemmet som skolan tänkt utan sover hemma i min sköna säng. Även ett par klasskompisar ska sova över hos mig, vilket jag tror blir trevligt. Men först innan läger, skola börjar ska bilen till verkstad och äntligen få bränsletanken bytt och jag ska sova...
Bara 2 veckor tills skolan tar slut för denna termin :) längtar något otroligt mycket till sommarlov i år även fast jag ska jobba! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: