17 maj 2011

Oj, oj, oj...

Ikväll har jag gjort nåt som verkligen inte är jag, har nämligen varit på ett sånt här hemparty för en massa hudvårdskrämer och sånt där. Bara det att jag inte vet vad jag ska kalla det med ett par ord säger ju att jag inte är så hemma på det här. Produkterna är säkert bra som hon säljer, men för avancerat för mig. Vi skulle göra en veckorengöring av ansiktet med mask och sånt där. Kände mig hyffsat borttappad ett tag... Jag visste typ inte ens hur, var man skulle smeta på de olika krämerna och geggamojorna som man fick i näven, så jag fick kolla lite på de andra som var med innan jag smetade på. Tacka vet jag vanlig lotion som man köper på första, bästa matvarubutiken och kan använda på hela kroppen. Tänk om jag bara skulle komma ihåg att använda den varje dag, tänk vad mjuk, fin min hud skulle vara då... Men det var goda smörgåsar efteråt :) Nu ska det sovas så jag orkar upp och plugga ordentligt i morgon, finns en hel del att göra innan terminen är slut...

Inga kommentarer: