18 juni 2011

Första arbetsveckan

Första arbetsveckan är avklarade, nu är det bara två kvar innan det blir tre veckor ledigt. :) Det har gått bra att jobba även om jag gärna skulle vilja va ledig nu.

Igår direkt efter jobbet hämtade jag upp en kompis och så for till nyhemskonferensen. En folkhögskolekompis var där, vilken var väldigt rolig att träffa igen. Var väldigt länge sen. Har hört talas om att Sarah Kelly ska vara väldigt bra, men har aldrig hört henne. Så här efter konserten kan jag bara säga att hon är riktigt bra! Hade vart kul att stanna längre, men det vart att vi for hem efter konserten.
Fick ingen bra bild eftersom jag satt så långt bak, hade bara phonen med mig.


Idag är det en riktig slappardag, vilket är riktigt skönt! Får se vad jag hittar på resten av dan, men det lär nog fortgå i slapphetens tecken om jag känner mig själv rätt :)

Ha en trevlig helg allihopa! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

Älgdräparen sa...

Vad är vevor ?

myrfot sa...

Veckor skulle det ha stått...